Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen (FAQ)
1. Wat zijn de verzendkosten?
Wij bieden gratis wereldwijde verzending op alle bestellingen.
2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Bestellingen worden doorgaans binnen 1-3 werkdagen verwerkt. Levertijden variëren per bestemming:
Houd er rekening mee dat dit geschatte levertijden zijn die kunnen variëren vanwege factoren waar wij geen controle over hebben.
3. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Zoals vermeld in ons retour- en ruilbeleid zijn alle verkopen definitief en accepteren we geen retouren of ruilingen. Mocht uw artikel echter beschadigd, defect of onjuist aankomen, neem dan binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op. We zullen dan een vervanging of terugbetaling regelen.
4. Hoe kan ik betalen?
Wij accepteren de volgende betaalmethoden:
-
Creditcards : Visa, Mastercard, American Express
-
PayPal
5. Is het veilig om bij u online te winkelen?
Ja, de veiligheid van uw persoonlijke gegevens staat bij ons voorop. Onze website is beveiligd met SSL-encryptie en we gebruiken betrouwbare betalingsgateways om transacties te verwerken.
6. Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Absoluut. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail met een trackingnummer waarmee u de voortgang van uw pakket kunt volgen.
7. Bieden jullie cadeaubonnen aan?
Ja, we bieden digitale cadeaubonnen aan in verschillende waarden. Deze zijn te koop via onze website en worden per e-mail verzonden.
8. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Voor vragen of hulp kunt u contact met ons opnemen via:
Elera Kleding Limited
📧 E-mailadres: info@eleraclothing.com
📍 Adres: Flat 5, 4/F, Won Hing Building, 74–78 Stanley Street, Central, Hong Kong
Wij streven ernaar om binnen 1 à 2 werkdagen op alle e-mails te reageren.
9. Zijn alle getoonde artikelen op voorraad?
We streven ernaar onze voorraad zo accuraat mogelijk te houden. Mocht een artikel na uw aankoop onverhoopt toch niet op voorraad zijn, dan stellen we u hiervan direct op de hoogte en bieden we u de mogelijkheid tot terugbetaling of een alternatief product.