Retour- en omruilbeleid

Restitutiebeleid

Restituties, retouren en ruilen

Ons beleid geldt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds u uw bestelling heeft ontvangen, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering:

- Alle bederfelijke goederen
- Producten die intieme of hygiënische producten zijn, gevaarlijke stoffen bevatten of ontvlambare vloeistoffen of gassen bevatten.

Extra niet-retourneerbare artikelen:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare softwareproducten
- Enkele gezondheids- en verzorgingsartikelen

Om uw retourzending te voltooien, hebben wij een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend (indien van toepassing)
- Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Over het algemeen geldt voor al onze kleding, accessoires en decoraties een retourbeleid van 30 dagen. Dit betekent dat eventuele schade of problemen met de ontvangen bestelling binnen 30 dagen na levering van de bestelling aan ons moeten worden gemeld.


Annuleringsverzoeken

Alle nieuwe bestellingen in ons systeem komen in een automatiseringsstroom terecht, waardoor wij - Infinityloyal.com - de verwerking, het verzamelen en verpakken van de bestelling en de verzending ervan niet meer kunnen tegenhouden.

Elk verzoek tot annulering moet daarom wachten tot de klant het artikel heeft ontvangen. Indien de klant besluit het artikel niet te houden en het in plaats daarvan terug te sturen, zijn de standaard terugbetalings- en retourvoorwaarden zoals hieronder beschreven van toepassing.

Neem altijd contact op met een van onze klantenservice-experts. Het team staat u bij elke stap bij om een ​​soepele aankoop- en bezorgervaring te garanderen.


Terugbetalingen (indien van toepassing)

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten u ook weten of uw terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen.
Als uw aanvraag wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt het bedrag binnen een bepaald aantal dagen automatisch teruggestort op uw creditcard of via de oorspronkelijke betaalmethode.

Als u in aanmerking komt voor een retourzending, kunt u uw bestelling naar het door onze klantenservice verstrekte adres sturen. Om uw ruiling te kunnen verwerken, hebben we het trackingnummer van uw zending nodig om het pakket te kunnen volgen. Na ontvangst van de retourzending storten we direct uw geld terug.

Houd er rekening mee dat een waardeverklaring onder de 18$ noodzakelijk is om het pakket op ons magazijnadres te laten aankomen.


Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt verwerkt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd nodig voordat een terugbetaling wordt verwerkt.
Als u dit allemaal hebt gedaan en u uw restitutie nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via ondersteuning@infinityloyal.com

Aanbiedingen (indien van toepassing)

Alleen artikelen met een normale prijs kunnen worden geretourneerd. Helaas kunnen artikelen in de uitverkoop niet worden geretourneerd. Neem echter contact op met ons supportteam via support@infinityloyal.com helpt u bij het terugkrijgen van uw geld.

Ruilen (indien van toepassing)

We vervangen artikelen alleen als ze defect, beschadigd of niet passend zijn. Wilt u het artikel ruilen voor hetzelfde artikel? Stuur ons dan een e-mail op support@infinityloyal.com en stuur je artikel naar het volgende adres. Om je ruiling te kunnen verwerken, hebben we het trackingnummer van je zending nodig om het pakket te kunnen volgen. Zodra we je retourzending hebben ontvangen, starten we de ruilprocedure.

Geschenken

Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een tegoedbon ter waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, ontvangt u een cadeaubon.

Als het artikel bij aankoop niet was gemarkeerd als cadeau, of als de schenker de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan u te geven, dan storten we het geld terug op de rekening van de schenker. Deze wordt dan op de hoogte gesteld van uw retourzending.

Verzending

Om uw product te retourneren, dient u het product te versturen naar het adres dat u van ons klantenserviceteam heeft gekregen.

Houd er rekening mee dat een waardeverklaring onder de 18$ noodzakelijk is om het pakket op ons magazijnadres te laten aankomen.

De tijd die het duurt voordat u uw omgeruilde product ontvangt, kan variëren, afhankelijk van waar u woont.

De verzendkosten voor het retourneren van uw artikel zijn voor uw eigen rekening. Verzendkosten worden niet terugbetaald.

De verwerkingstijd van een retourzending is sterk afhankelijk van de tijd die de post nodig heeft om het artikel terug te sturen naar ons magazijn. Onze normale verzendtijden gelden voor het verzenden van een vervangend artikel/ruilartikel naar uw adres.

Nadat wij uw retourzending hebben ontvangen, verwerken wij de terugbetaling binnen 5 werkdagen.

Voor alle zendingen terug naar ons magazijn in het buitenland kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel ontvangen, aangezien we geen invloed hebben op de internationale logistiek. We storten het volledige bedrag (exclusief de verzendkosten) pas terug nadat we uw retourzending succesvol hebben ontvangen.

Contactgegevens

Neem contact met ons op

Voor vragen over ons retour- en omruilbeleid kunt u contact met ons opnemen via:

Elera Kleding Limited

Flat 5, 4/F, Won Hing-gebouw

Stanleystraat 74–78

Centraal, Hongkong

📧 E-mailadres: info@eleraclothing.com